måndag 29 oktober 2012

Vinterns Garagepass räddade?


Det börjar vara kallt ute och således även kallt i garaget där jag kör vissa pass. De senaste veckorna har jag funderat hur jag ska lösa dilemmat. Jag vill inte värma upp garaget hela vintern bara för några pass då och då (kostar för mycket). Samtidigt vill jag ha möjlighet att träna där då grejerna ändå finns och det sparar tid (resor till JSLK). Ett tag funderade jag på att skärma av "gymmet" med presenningar (mindre volym att värma upp) och slå på en kupévärmare när jag tränade. Men nu har jag köpt en värmefläkt som förhoppningsvis kommer rädda vintersäsongens Garagepass. Gissar att det inte blir att träna i bar överkropp men det kanske blir en dräglig tillvaro där inne ialf. 299kr kostade aset och det är det ju lätt värt om det fungerar!



1 kommentar:

Lars Berglund sa...

Davids hardcore corner!