tisdag 30 oktober 2012

2-fucking-hundra-kastruller muttafakkas!

200 kg i bänk idag. Till kloss visserligen (4,5cm) men det känns ändå fucking sweet! En magisk barriär för mig som forcerades. Grymt speciell känsla att ligga med så mycket vikt i händerna.

Är lite öm i vänster axel fortfarande (skrivit om det tidigare) och det har börjat oroa mig lite. Känner inte av det när tröjan är på men hela tiden raw.

Vill passa på att dementera en sak. Krille sprider rykten om att jag böjde 245kg i söndags och det stämmer alltså inte. Jag böjde bara 235. 245 körde jag negativa på.

3 kommentarer:

Lars Berglund sa...

Jag tror det är du som ljuger, nu vill vi se 250 på lördag ;)

Anonym sa...

Tyvärr har den lilla bänkfantomen rätt. Stolt som en tupp var han igår efter bänkpasset vilket är en fröjd att se efter alla motgångar.
Till Kårelyftet kommer det att gå hårt.

C/

Martin sa...

Very strong boy!