tisdag 3 november 2009

väntar

sitter på fabriken i Kallinge. Mobilsurfar en snabbis medan chefen är inne på eget möte. Har fått en guidad tur i fabriken, ganska intressant men inte mycket man kan få med sig hem. Våra sätt att producera skiljer sig för mycket för att man ska kunna låna idéer. Snart möte med leverantörerna. Då kommer även vår nya färgleverantör, jag ska höra med honom varför det tar sån jäkla tid med deras leveranser hela tiden. Jag får krupp av det. Helt jävla omöjligt att planera när det fungerar så här.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja all denna väntan,

Senpai Dave sa...

Ja fast du var ju inte tvingad att vänta, eller hur "anonym"? Du hade ju kunnat gå ut i fabriken och jobbat.

Dessutom måste det ju vara roligare att sitta framför datorn i fikarummet än att sitta och stirra in i en vägg som jag fick göra. Så jag tycker inte synd om dig :-)

bomz sa...

Jo det gjorde jag, men inte var det nå roligare heller :)