måndag 30 november 2009

Tackarrrr

varning för lite sentimentalitet...

Vill tacka alla som stöttat mig i min satsning för SM-kvalet och sedan även SM.

Min kära sambo och lilla ängel Sara som tror på mig. Som stöttat mig i vått och torrt. Som masserat mig när jag varit sliten. Som följer på tävlingar och filmar så man kan analysera sin teknik. Som alltid finns där för mig. Som lyssnar när jag behöver prata av nig trots att jag inte alltid tror att hon riktigt vad jag pratar om när jag beskriver klossträning mm :-) Utan hennes stöd hade jag inte fixat det.

Christer som alltid ställer upp för oss lyftare. Som vände och vred och försökte anpassa träningstider för att det skulle passa mig. Som peppat och trott på mig. Som löst allt praktiskt med resor, anmälningar mm. Du är en klippa och utan dig hade JSLK gått i graven. Tack för allt. Inte bara för det du gjorde i helgen utan under hela satsningen.

Mina träningskamrater som passat åt mig. Stöttat mig. Lyssnat när jag har behövt snacka. Speciellt Tummen, men jag glömmer ingen.

JSLK som stod för notan när det gäller resor till tävlingar. Sponsrar med utrustning. Det är den bästa klubb som finns.

Södra Interiör som sponsrar med delar av maten under SM-helgen.

Mammi och pappi för att dom avlade fram mig och alltid stöttar mig.

tack alla som peppat och stöttat mig... har inte glömt någon men kan inte skriva hur lång tack-lista som helst.

1 kommentar:

Sara sa...

Varsigod :-) Du har ju ställt upp för mig så mycket nu när jag är arb.lös.

Däremot så har jag ju varit i dom här träning / tävlingssvängarna tidigare som du vet och kan säja att vad gäller klossträning så vet jag vad det är. Tycker att jag vet och fattar de mesta .-)