tisdag 20 oktober 2009

Rubriktorka

Tränade i söndags. Körde lite med tröjan eftersom jag inte kommer att kunna göra det mitt i veckan då jag jobbar eftermiddag och inte har passare. Det gick inte bra. Kände mig sliten.

Körde raw idag. Kändes inte heller så bra. Kände mig sliten i triceps. Gjorde ont i tummen också. Måste hålla stången lite annorlunda nu också pga tummen så det känns konstigt. Får inget tryck i handen då jag inte kan nypa åt ordentligt. Lägger antingen ihop rawpasset med tröjpasset nästa vecka så jag får längre sammanhängande vila för triceps eller så blir det bara ett lätt rawpass. Skulle köra lite djupa hantelpressar idag för att bli starkare i startläget i bänk men både tummen och triceps skrek om nåd så det blev FU-Bänk med stopp istället som extraövning.

Passade även på att intervjua vår mekar-benny för JSLK-BLADET.

Finns för övrigt fler filmer från bänk-DM på min youtube-användare om någon är intresserad.

A såg en räv på vår gård i natt. Jag är förbannad för det. Kaxig liten jävel.

4 kommentarer:

sara sa...

Låt lilla räv stackaren vara på våran gård om den vill. Du och Kia kan hålla er i skinnet .-)

Senpai Dave sa...

he he he... kommer den tillbaka så lovar varken jag eller kia något :-)

M sa...

Motherfucker! Hur kan du tillåta den på gården. Föreslår att du alltid går beväpnad hädanefter. Vad kommer härnäst? Veggomenyn på Max och Quornfärs i frysen?

sara sa...

Ja M tror vi ska ändra regler här hemma. Kanske följa ditt förslag och satsa på Vegg hädanefter hehehehe.